Producenci
Bezpłatne zwroty

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu Bezpłatny zwrot In post paczkomaty  


Dokonując zwrotu lub składając reklamację prosimy o odesłanie produktu

wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu zakupu

przez zakładkę : szybkie zwroty 

Post https://szybkiezwroty.pl/          wybierz nazwę sklepu ( zande ) 

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PHU zande
ul. Borek 3

26-050 Zagnańsk

Uwaga! 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PHU zande
ul. Borek 3

26-050 Zagnańsk

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu: biuro@zande.pl

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PDF 
(
formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Odstąpienie od umowy

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl